you think i'm pretty without any makeup on

hej! dålig uppdatering, dålig på att vara positiv.. förlåt hörrni! men jag är så trött på allt just nu, varför blir jag inte frisk? idag var jag pigg vaknade vid 9 och gick duktig upp och betalade räkningarna :) sen käkade jag frukost och efter det hade jag så mycket hosta att jag spydde upp heeela min goda frukost....tappa jag allt.. humöret, lusten och glädjen jag känt när jag vaknade.. men vid 2 nångång gjorde jag nytt försök och blev lite pigg.. vill ju må bra idag för vet ni?! bästa bella kommer hem idag :D ska bli så skoj och träffa henne! myskväll med tjejerna blir det :)

var duktig sen idag, jag gjorde mina efterlängtade köttbullar och dom blev asgoooda :D mums! till det blev de potatis, sås och lingon :D åååh vad jag älskar hemmagjorda köttbullar!!

nu väntar jag på att bilen från viken ska komma in till stan så vi kan handla lite gott och sen mysa och kanske planera lite inför thailand ;)

när jag blir frisk ska jag blogga som aldrig förr!! för just nu jobbar jag och sover mest orkar inte mer.. kör jobbhelg nu också!!



här har ni dom mina 3 söta resevänner (aaasgammalbild) carolin, bäll och lisa :) puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0