need you now

hallå! är nyss hemkommen från Lina. Efter jobbet var de pizza och öl hos lina med många fina kollegor :) dock blev de pizza och cola för mig vill vara nykter i helgen både för att jag jobbar, inte mår hundra än och för att jag inte var sugen på att bli full eller dricka alkohol den här helgen. men jag hade trevligt ändå! pizzan var god och de var roligt att kolla på när alla blev fulla och spela ölspel och sjöng singstar haha bea är ju lätt bäst varje gång. men vid halv 10 kände jag att de var dags att ta spårvagnen hem!

massa folk överallt, de är ju kulturnatten idag! men jag ska strax sova börjar ju 8.50 imorgon och så längtar jag efter att krypa under täcket!

idag var de rätt segt att jobba, var jättetrött.. berodde nog på att jag och carolin låg och prata ganska länge innan vi somna in.. men vad gör de om 10 år!

jättejätteskoj att träffa bella var de! synd att de blev så kort bara men snart ses vi igen och då ska vi mot varmare breddgrader :D

hoppas ni har en jättebra lördagkväll, många är säkert fulla och glada nu :) själv är jag trött och saknar ikväll..

georgie får stå för kvällens bild :) tog den precis innan jag åkte hem! danssugen är han ;D

 

puss påer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0