jag blir så dum av dig

TJA! läget? själv sitter jag här och snorar! myyys! är pigg och de känns bra :) så jag har bestämt mig för att gå en sväng på GN-festen som är idag, saknar ju mina underbara kollegor. Jag slipper vara nykter själv också för beccabus ska vara de plus att hon ska ta bilen och jag få åka med, snäll tjej de där! har middagsdejt före också, hon får bestämma för jag har ändå ingen smak, inte haft på över 1 vecka!

sovit lite halvdålig inatt också, vaknat till och från och varje gång jag vänder mig för jag har ont! men jag vakna ju av lite bra saker också :) så dagen börjar ändå bra pga det :) oj nu var jag hemlighetsfull hörrniii!!

ni får ingen bild just nu för jag ser ut som hej kom och hjälp mig, meeen när jag duschat och sådär så är jag en ny människa och då blir de bildbildbild :)


har ni en bra lördag?
jag hoppas det. näää usch såg att de regna nu?! bläää.. men man kan ju ha en bra lördag ändå och göra massa skoj :)


puss mina fina!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Söt emmsis! Saknar dig med!! Kul att du ska på festen ikväll. Jag kanske också kommer nu när både du och veva ska komma :D <3

2010-09-11 @ 14:24:50
URL: http://sannaedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0