i see you dancin' with every girl lookin' for someone to rock your world

 

drog ut en sväng förut som sagt och solade med carolin, tog lite hoppas jag! tror jag ska sola på lördag också jag är såååå blek som sagt. hah vill vara brunis ju!

hann med systemet och handla strumpisar också för de hade jag inga längre. blev en cola och chockladboll (som kändes som gummi) på fräcka också i väntan på Cs buss.

 

så nu ska jag ta resten av disken, diskade så de blev överfullt förut och då fanns de disk kvar.. jaa då kanske ni hajjar hur längesen de var jag diskade.. hah men när man jobbar jämt så är de svårt att hinna med. ikväll ska jag kolla på premiären av kenza & tyrashow, hoppas den är bra, jag tror de, jag gillar kenza och tyra.

 

överfullt? jajemen! ska tömma nu och fylla på med nytt :P

 

imorgon är det fredag jag jobbar till 19 sen är myskväll som gäller, tror jag får sällskap av bästis också! mys!

 

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0