when you smile the whole world stops and stares for a while

igår var det fredag, skönt! halv 5 åkte jag från jobbet och shoppade på systemet och tog en sväng till solen :) skönt! sen var de bara hem och fräscha till sig för att gå och käka middag :) vi hamnade på Deli och de blev jag, alexandra, bengan, fia och erik :) riktigt mysigt var det och sen åkte vi hem till a&b och skulle kolla på skräckis, vi klarade kanske en kvart sen bytte bengan.. jag hann skrika några gånger och när vi bytte till äntligen midsommarsomnade jag på fias axel :P

sov gott, trots att jag blev väckt! sen imorse vid 9 kom mina bebisar hit :) så har blivit terrad hela morgonen av en översocial valp! men han är så söt så jag kan inte bli arg på honom :) fick faktiskt sova en stund också! så just nu leker han med en jultomte och spot ligger och halvsover!






nää nu ska jag fortsätta slappa i soffan samtidigt som ragge anfaller mig! sööööt han ääär!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0