myshelg

de är lördag, härligt va? tycker om helger! idag har jag jobbat 9-18, segt gick de men tillslut var de över och då intog jag och alexandra donken där vi åt burgare och snackade lite skit! sen gick jag hem i regnet och kände att va skönt att bara ligga hemma i soffan och mysa och se på film :) lite sällskap hade inte gjort något men är verkligen inte på festhumör så är skönt att vara hemma faktiskt. gillar att mysfaktorn blir lite högre när de regnar!


igår var de också myskväll. carolin och jag körde först ett hårt spinningpass efter jobbet sen gick vi hem till mig och dit kom även sandra, alexandra och bengan så de blev middag, idol och bonde söker fru (hahahah). massa myyys! sen sov carolin här så jag slapp sova själv :)

gillar myshelger också, men nästa helg kör vi fest igen ;)


hoppas ni har en toppenkväll, speciellt mina tjejer i viken som festar för fullt och bäll är hemma en snabbis, önskar jag hade haft råd att åka ner!!!! hoppas ni har skitskoj :D




PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0