like the wind

TJA! idag blev det solning med alleballe, skönt! blev knappt varm, hoppas på en solning till på torsdag eller nått. Träffade även på sandri som skulle träna, näädåå jag blev inte avis!! men nästa vecka kanskeee :D:D

nu är de snart dags att laga mat, idag blir de lövbiff och pomme! mums! hoppas köttet tinat snart är hungriiig!


sen SEN hörrni, då vet ni då börjar desperata hemmafruar så då kommer jag sitta spikad vid tvn :) cougar town efter också men de får vi se om jag orkar de.. på onsdag har ju greys säsongspremiär, som jag längtat, de slutade ju så spännande sist.


har ni en bra dag?
jag har en okej tisdag, jobbet gick ganska fort, solningen var skön, jag tycker fortfarande de är tråkigt att vara själv såhär mycket, men ensam är stark! eller?


Puss.

Kommentarer
Postat av: Bella

ensam är stark, men flera är nog ännu starkare. men jag håller med, jag hatar att vara själv!!!! Men om 43 dagar får du i alla fall sambo i 2 veckor ;D <3

2010-10-05 @ 23:03:59
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0