free fallin'

haft en ledig fredag :) skönt! har slappat, städat, lagat mat och varit en sväng på stan! en skön ledig dag och nu har jag ett lite renare hem också. tummen upp!

veckan har gått fort och de är bra, jag har tränat 2 gånger och andra gången blev inte som tänkt men sandra och jag träna hårt ändå och jag har fortfarande världens tränningsvärk sen i onsdags! underbart att vara igång igen!!

igår vare myskväll med alexandra som stod på schemat. vi lagade hemmagjord pizza (muuuums!) och kollade på skräckis och en b-skräckis haha den var så dålig att vi bara skratta åt den! sen gick jag hem och då blev de film med H, vi kollade på grown ups men jag somnade till då och då så måste se den en gång till! men idag blir de the bounty hunter för min del. funderar på att gå upp en sväng till alleballe och bengt men får se om jag orkar :)


jag och min fiskbulleeee!!



imorgon = jobb först, sen FEST! blir utgång med mina snyggingar carolin och sandra! nått att se fram emot :)


har ni en bra helg? hoppas de för helger är så himla underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0