stranger

TJA!

ledig imorgon, hur bra är inte det?! idag gick de också bra på jobbet, tror de har med mina korta dagar att göra, är så glad för dom :) med i helgen kör vi långdagar, helt okej ändå!

jag tänkte träna idag men jag hoppar de tror min kropp behöver vila efter gårdagen är helt mör och seg i kroppen så vi tar igen de på spinningen imorgon! Nu ska jag gå och ta spruta nummer 2 har ju gått 1 månad sen sist. hoppas inte de är lika lång kö idag bara! sen måste jag till banken också får se om jag gör det idag eller imorgon.. måste köpa puder också för jag tappade ju det i lördags min klant!!

eftermiddag/kvällens göra:
  • Tvättstugan
  • Ta spruta
  • Banken?
  • Handla
  • Öl på munken med kollegorna?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0