oh, we're still so young desperate for attention

dagen började med tråkigt regn men bästa karolina hämtade mig så gjorde inte så mkt. jag var trött och seg men vi lyckades ha lite skoj, lina och jag kom på en ny låt laaars lalalalala laaars osv haha arbra!!! sen blev de max till lunch hur bra som helst liksom!

sen kom de, de som jag inte ville skulle hända.. 5 av mina fina kollegor fick gå.. dom jobbar fram till den 27. de suger rent ut sagt! speciellt att 2 av dom var alexandra och karolina.. :( jag tycker verkligen om alla 5 så himla mkt men dom här 2 tjejorna ligger lite varmare om hjärtat så tog så jävla hårt.. jag är verkligen jätteglad att jag var en av dom som klarade mig som hade presterat tillräckligt bra för att få vara kvar. dom fick nämligen gå för att de ringer för lite och företaget går då minus och 5 av 7 bemanningsanställda skulle gå och då blev de dom.. blää!! de här innebär att imorgon är sista dagen jag jobbar med dom.. usch vad jag kommer sakna dom! den här dagen blev verkligen inte bra.


något bra är att i övermorgon åker vi så nu vill jag ännu mer iväg och glömma tråkigheterna på jobbet också! idag fixade jag pengar och handlade lite smått och gått som behövs till resan.

nää nu blir de dunka musik och sjunga så jävla högt så jag får ur mig lite (sorry grannarna)



här var jag mkt glaaadaareee!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0