never want to hear you say goodbye

heeeeeeeeeelt slut är jag! huh! har kört bodypump idag. så jävla skönt men jobbigt, ökade min vikt idag på många av övningarna, stolt blir jag. bort med mina svaga armar här ska man bli stark :) tror de blir ett till pass på måndag så man står sig lite när man flyger bort till varmare breddgrader ;)


imorgon är de fredag
, så jävla skönt! då har jag jobbat 7 dagar idag så jag är så jävla förkänt att vara ledig. efterlängtad helg! enda planen jag har är att hjälpa mami flytta, så ingen sovmorgon på lördag! vad händer meeer????


nu ska jag duscha av mig och sen mysa ner mig i soffan med popcorn och 90210, nytt avnsitt ute nu! wooh!

ha en bra kväll så hörs vi imorgon snyggingar! ska bli bättre med bilder har inte orkat tagit några i vecka!



föresten är jag sjukt sugen på att åka på en sånhär partykryssning igen!! full och gla! så jävla skoj! synd att de är en nu när man typ ska iväg!!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0