jag behöver hela mig så jag kan ge dig hela mig

8 dagar kvar idag och imorgon 7, brabrabra!! idag kom första snön om någon missat de? jag menar varenda jävel gör ju facebookuppdatering om det, såååå kuuul och läsa om!

idag vare jobb som gällde iaf, jag och karro tävla som vanligt med apan och jaa jag är väl en stolt vinnare för jag tycker allt jag vann där ;D höh! sen solade jag och drömde att jag låg på en fin strand på thailand. vet ni vad jag gjorde sen?! KÖTTBULLAR :D mums! älskar hemmagjorda köttbullar! efter de blev de mys med sandri, vi kollade på desperata och cougar town. snackade thai också, snyggiiiing i will miss you!!!!!!

sleeptime nu, godnatt!



PS!
carolin är världens bästa och finaste människa, så de så! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0