i'm the prettiest boy on the planet and you're the lonliest girl in the world

helgjobb dag 1 av 2 avklarat! ringde lite till och från men jag och karolina satt mest och spelade. fastnade ju för apan så han fick hänga med halva dagen och imorgon fortsätter vi! dock ligger hon före mig. men de tar jag igen!

ikväll var tanken att jag skulle gått på bio, men jag orkar inte, huvudet orkade inte. så jag har myst ner mig i soffan istället och ska snart sätta igång en snart film :) ska bara lyssna lite mer på daniel adams-ray, hans nya album är ju ute nu!!!

imorgon är de som sagt jobb sen händer nog inte så mycket mer, får se om jag orkar göra köttbullar då!


PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0