friday

idag har jag varit duktig och städat och så har jag nyligen varit och tränat :) blev lite uppvärmning på trappmaskinen och sen spinning på de, svettigt och härligt! jag älskar verkligen att träna!


nu är de dusch som gäller och sen ska jag knalla ner till sandra där vi ska laga mumsigt mat :) jag är jättehungrig så måste skynda mig. sandra var festsugen då en kompis till henne har fest idag, de lockar men med tanke på att jag ska jobba 7 dagar i rad nu så tror jag det är bättre om jag tar de lugnt. så får se om hon åker dit eller om hon är på och köra myskväll hela kvällen!

ha en asbra kväll nu :D

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Abdullahisophia

Lovely site keep it i will be back that you.

2010-12-13 @ 14:57:00
URL: http://abdullahisophia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0