all the bad boys are standing in the shadows and the good girls are home with broken hearts

måndag måndag måndag! känns som torsdag eller nått efter helgjobbet men de är måndag och vi kör på! de går bra på jobbet jag håller mitt mål som jag satt upp för mig själv tills jag ska iväg och resa, så peppar peppar så går de bra :) imorgon börjar jag 11.15 och bilen kommer 10.55, skönt! världens bästa karolina som även är min schemakompis är så himla snäll och skjussar runt på mig :)


efter jobbet var de träning som gällde, core och afro. skojvare! sommaren 2011 kanske man har lite snygg kropp?! den som lever får se! har inga planer på att sluta iaf! föresten 9 dagar kvar till thailand! fattar ni att de är ensiffrigt nu?! beställde pengar förut som jag ska hämta på måndag :)


pratade med carolin på vägen hem också och när jag var på ica så köpte jag en plopp för de var jag värd kände jag och så kom jag på att jag var tvungen att kolla skillnaden på plopp och center, ja den var ju inte så stor..




snartsnartsnart kan jag ha shorts och vara sommaklädd igen :D



nu är de dusch som gäller sen mysa ner mig i soffan och se pensionärsjävlar, så himla roligt program!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Pensionärsjävlar är lätt bästa programmet i höst! :D men jag måste hållas, Andreas har bestämt att vi ska se det tillsammans på webb tv när han kommer hem haha :P

2010-11-08 @ 22:14:52
URL: http://sannaedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0