wish i could spin my world into reverse

okej de blev inge komp, satt mina timmar och tillslut fick jag gå hem. väntade på jocke i hundra år som vanligt ;D men de kändes helt okej! hem och vila lite och sen på träning spinning och afro vare och tjena vad svetten rann!! ovanligt jobbigt och varmt men skoj. hoppas nina ändrar finallåten snart bara stereo love börjar bli lite uttjatat på afrofinalen. vill ha något nytt och skoj!

känner mig helt trött, seg tråkig, och nere, är de vädret som gör att jag känt såhär i två dagar nu? är inte alls på topp. hoppas både jag och vädret vänder snart..

imorgon får jag träffa mami iaf :) var längesen nu! får se vad helgen bjuder på mer ikväll blir de i alla fall hemmamys med datorn ska se 2 senaste avsnitten av DH som jag missat nu så känns helt okej. sen hoppas jag att jag sussar sött!

nää under täcket ska jag nu! här har ni en bild då jag kände mig något mer iordninggjord än vad jag känner mig nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0