myshelg

vilken underbar dag det var igår, var ute nästan hela dagen :) åkte ju som sagt till hundklubben med syrran och träffade mamma. vi kollade på när dom tävlade och fikade i solen. tror solen tog lite eller jag hoppas det iaf :) sen blev de lite shopping på citygross och hem och vila lite.



fick en inbjudan till viken på grillkväll och vin, mys! så tog 7 bussen ner och solen lös tills vi närmade oss viken då kom regnet när vi väl skulle gå av öste regnet ner så mycket att dom 10 meterna jag och c sprang hann vi bli dyngsura på! haha! så ingen grillkväll blev de utan en stekkväll :) men de kändes helt okej då de blev jättegott och var jättemys. 23.40 styrde bussen hem och jag sov som ett litet barn till och från.

idag är vädret mindre bra så blir att hålla sig inne, får se om jag tar en sväng på stan måste handla spray men får se. 16.15 är det iaf dags för träning. taggatagga!

hoppas ni har en skön söndag, imorgon är de måndag igen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mys lördag då :) vart tränar du, har funderat på att ta tag i mig sj o köpa träningskorr nämligen hehe :p

2010-05-16 @ 11:55:18
URL: http://sannaedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0