då var de gjort

uussschhhh... så har man betalat alla räkningar för denna månad! svider alltid lika mycket.. alltid något jag drar mig för att göra så fort jag får lön, är ju så roligt när de kommer och så ser man högen med räkningar och blir genast mindre glad. men tror dom flesta känner som jag när de kommer dig.. men nu glömmer vi de och lever på de vi har kvar!!

har tvättstugan nu också ska göra mig iordning lite för att fika med syrran på stan, sen gå en sväng på stan med sandri och se om vi hittar något skoj som passar till party :)

ikväll är de personalfest, tror några kommer hit först och dricker lite sen drar vi till hugo på middag och bowling och sen ska vi dansa vidare där uppe. hoppas på en rolig kväll, har ju mina förhoppningar :)

nää hejpåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0