can't stay away from the nightlife





tittar på anna anka söker assistent och simon fick jobbet, kul för honom! skulle nog aldrig vilja jobba under henne hon faller mig inte direkt i smaken i typ av person, hade hellre jobbat för den underbara maria montazami istället!!

känner mig rastlös, grey's börjar nu ska väl se det. annars kanske jag kör ett litet varv med dammsugaren eller nått! börjar ju inte förän halv 2 imorgon :) då är de torsdag, den här vecka går segt!! ge mig helg!! aahhhhh....




Kommentarer
Postat av: C

Hej Emma! Vad söt du är på bilderna. puss och kram.

HAHAHHA ÖÖÖH! Nu går vi till the ica shop! pusspåre

2010-05-22 @ 10:19:05
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0