starstrukk

jävla underbart det var att börja dagen med lite träning. sandra och jag gick på dance explosion och afron var lätt bäst, nina var lätt bäst! sen blev det stretch i kanske en halvtimma :) viktigt viktigt! längtar redan till core och aerobicsen imorgon, jag är nog lite träningsnarkoman nu för tiden.

igår vad de ingen träning iaf de blev bio med sandri och danne :) skulle sätt alice men kom lite sent så våra reserverade platser hade släppts och vi ville inte sitta längst fram så blev shutter island istället. jag säger bara va? haha för krångligt och jobbigt för mig, bra i början men sen gav jag upp. vi kompenserar med alice i 3D nästa vecka!

en annan sak jag känner mig så jävla bra som kör en vit helg! underbara vita helg! och då menar jag ju inte snön såklart för den ska bort men ingen alkohol min kropp behöver verkligen komma ifrån den lite. så ikväll blir de lugnt också, ska INTE se melodifestivalen utan ska fixa lite roliga filmer istället!

:)


min snygging och jag i somras!

Kommentarer
Postat av: Birgerjessica

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-10-26 @ 12:53:28
URL: http://birgerjessica.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0