sjukling

usch nu har jag varit sjuk i flera dagar. mår bättre idag lite halsont kvar och lite snorig fortfarande men mycket piggare än dom andra dagarna. började i måndags men gick till jobbet tisdag + tränade vilket ledde till att onsdagen låg jag deckad i soffan hela dagen och torsdagen förutom på kvällen då jag tog tag i mitt liv och träffade carolin en stund. blev bad och bastu mys :)

idag är jag ledig annars hade jag nog gått till jobbet tror jag hoppas jag mår ännu bättre imorgon eftersom jag ska jobba helg och vill inte missa mera nu! var så taggad på träning den här veckan också men de sprack ju också ska avvakta till måndag.. hoppas jag mår hundra då.

just nu sitter jag och tittar på en halv dålig film 500 days of summer, tittar bara till och från då den inte tilltalar mig så mycket. har sett mycket bättre filmer dom andra sjukdagarna wild child och i love you, man. har ju inte så mycket annat och göra när man är sjuk och inte kan sova för att näsan oc hhalsen stör en så mycket då blir de film.

har även nördat 90210 hela dagarna så är helt inne i det nu har dock bara 2 avsnitt kvar och se och jag önskar det fanns mer! men blir att börja med melrose place istället då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0