what's happening?

alltså vad händer?? halva lägenheten är utan ström, vi har inge varmvatten, för en kort stund var hela lägenheten död, mjölken håller på att bli varm i kylskåpet?!?! vad gör dom? skulle precis hoppa in i duschen när jag frös till is så kallt de var, så gick hoppa duschen!! inte okej!

jag fick rosta bröd i hallen och koppla om modemet för att komma ut på intenet och samma med tvn, nä inte okej!

får ringa hsb och se vad som händer! hoppas de är tillbaka tills jag slutar jobbet!

annars är de soligt och härligt, önskar jag kunde få ta del av det mer men slutar 17.45 idag, men komplista blir de att skriva upp sig på idag, de är ju ändå fredag :)

ha en skön dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Erlendkristiane

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-21 @ 13:40:01
URL: http://erlendkristiane.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0