DAG 1

Här kommer en liten bildbomb från dag ett, vet inte vad jag ska skriva finns så mycket. så kör lite kommentarer på bilderna, ni förstår säkert inte så mycket men jag hoppas ni njuter av bilderna iaf! Snart kommer även dag 2 upp.


i väntan på bussen i norrköping


knäcker den första smirnoffen i hytten, mums!


sorkiiiii


haha, sandra körde en blondii! hahah sötnos, skratta så hon grät







alltid egobilder


snyggingar


puss påer


självutlösaren går inte alltid att lyckas med





haha dans med handduk


skratta såhär mycket nästan hela tiden!!


porrcarro körde med uppknäppt kjol


vadå, visar jag bhn?











PUSS


vi fick ett par skeva brillor, assnygga! sebbe tog sönder dom helt :(


haha PALLEN! den är snodd och vi fick springa som idioter för att få den säker i vår hytt. HAHA


trött och jävligt glad efter vår pallspurt!


chill med brill


åkte lite hiss med sebbe och bengan, tror vi skulle till femman!


sebbe försökte posa


gick sådär

'
mina snyggingar i toppskick!


haha alltså bengaan? skulle du äta upp na?


emma silikon brukar dom kalla mig


båtens fotograf


låna nånannans brillor


vi natta linn, tror alla på båten natta henne minst 1 gång ;)

Där har ni lite att kika på, som sagt dag 2 kommer snart :) men tar ju sån tid så orka bara dom här sålänge, lovar jag har inte lagt upp alla för en del är lite to much ;) plus att jag har 2 filmer med bla toalettdansen, ska suga på karamellen om jag vill lägga upp dom.

puss sålänge!

 


Kommentarer
Postat av: Bella

haahaha fy fan, kan tänka mig precis hur roligt ni har haft det! Ser fram mot att få se bilderna från dag 2! Mer silikonEmma & porrrcarrro till folket!!!! PUSS PÅ ER

2010-06-09 @ 21:53:06
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: C

Hahhaha! Det blir jävligt mkt porrCarro om du får se filmen Bella! hahahahah helt sick! :D



Emma vi måste överlägga om vi ska lägga ut den :D

2010-06-10 @ 09:52:58
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0