helt slut

nu är jag helt slut, har inte varit hemma på hela dagen så nu är de skönt att komma hem :) blev först jobb sen mötte jag upp becca, alex och bengan för en runda på stan + systemet, fick med mig lite fint och nödvändigt :)


2 linnen, 1 nagellack, 2 örhängen, 1 handväska (är så trött på att hålla iphonen i handen på krogen så hitta en fin väska på rean som har bra handtag och bra med plats) handla även spray och vin!


efter de gick vi tjejer vidare och satte och drack lite vin och öl :) jättemys i det härliga vädret! sen var de dags för ica och hemfärd och fick en glad överaskning när jag kom hem en liten avi att jag hade ett paket på ica :) hihiiii då hade mina skor från nelly kommit, fina fina fina! dom är inte somriga men jag älskar dom ändå, passar alltid känns de som!


här är finingarna :) fick ingen bra bild själv så snodde den från nelly.com


snart dags för sängen imorgon kör vi jobb, storhelgsob ja tack! tänker inte kompa och sen blir de en kväll med mami och god grillad mat och bus med vovvarna, massa mys! behöver lugnt och mys då min hals fortfarande är paj och hostan inte vill ge upp, jag förstår inte varför de inte försvinner var ju sängliggandes 3 dagar utan resultat nästan.. bläää! men men!

nu ska jag slänga mig i soffan eller sängen. pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0