this time baby i'll be bulletproof

hallå! solen skiner inte riktigt lika mycket idag. men skymtar den ibland :) så idag blev de inget stek med min nya olja som jag köpte igår, men jag hoppas de kommer till användning mycket snart!

idag blev de tvätta, diska och plocka iordningdag men nu är de snart dags att göra sig iordning och bege sig till jobbet, börjar halv 4. ser inte fram emot alla fakturasamtal (vi har fått börja ta dom samtalen nu också). men de är bara och härda, bra när de händer lite i guess! jag ska inte klaga :)


mys på gräsmattan igår!

en förhoppningsvis bra nyhet - har fått klartecken om att lämna in datorn på elgiganten nu där den är köpt. så hoppas dom kan fixa den. hoppas vi kommer iväg med den imorgon.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0