summerfeelings

hej alla glada! för ni är väl glada idag?!
jag är i alla fall mätt och belåten och helt slut i huvudet. OM de har ringt mycket idag, vad vill alla? de är sol ute men ändå ringer de på värre än någonsin.. så var skönt att få skjuss hem och sen komma hem till färdiglagad mat som h fixat, blev tacos, mums! så nu skulle jag kunna gå och lägga mig för att få vila huvudet men ändå vill jag inte somna än. får se!

igår blev en mysig kväll iaf, när alleballe slutat jobbet blev de vin i vasaparken, men myggen höll på att äta upp oss så vi förflyttade oss till min gård där de var betydligt mindre mygg men mer skalbaggar och möss ;D hah! nää men de var mysigt så sen somna jag gott efter några glas vin :)


mumsiga 3 apor och plastglas vare som gällde :)

så himla underbart med sommaren när man kan sitta ute trots att klockan är elva och man fryser inte :) underbart! jag älskar sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0