kör hårt till vi däckar japp japp

är fortfarande sjuk, blev inget jobb idag, blev ingen middag hos mami igår. :( buuuhu! har i princip legat i sängen hela tiden därav att jag inte skrivit så mycket. mår lite bra just nu, har försökt vara så tyst som möjligt i 2 dagar nu. skulle kanske avstått från lite dans på hugo lördags men klockan 23 på kvällen öppnade vi vinflaskan och drog iväg en sväng iaf :) kul men jag fick betala fört också! samma sak i fredags skulle jag stannat hemma men klockan 22 vandrar jag iväg till "grannen" och myste lite med dom. jaja de är sommar och jag vill göra saker så skylla mig själv :)


sommar!


idag har jag ätit stekt falukorv och snabbamakroner. om de var längesen! jag som inte ens gillar korv egentligen, endast ugnsfakukorv! men fick ett stort sug efter stekt så var ju bara att laga. mums vare! blir glad på mig själv när jag utökar mitt matförråd!


imorgon hoppas jag på jobb!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha på sommaren får man leva för stunden och inte vara så snusförnuftig hela tiden ;)

Allt bra här! Hur är det med dig?

2010-06-21 @ 20:44:30
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya på dig. hoppas allt är bra med diig annars :)

2010-06-22 @ 13:09:23
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0