go ahead and make me cry, i'll be alright

hej allihopa!
idag är det onsdag och det känns väldigt bra faktiskt, jobbar till 1 imorgon och sen ledig till lördag :) jobbar rätt sköna tider i helgen så känns helt okej faktiskt!

slutade 1 idag och sov som en gris i soffan ett tag, så nu är jag för seg men ändå rastlös ja ni vet säkert hur jag menar. men orkade ju lägga upp lite bilder iaf :) fick tillbaka skatten idag föresten! 9000 kr rikare, woooh! tyckte jag fick tillbaka en bra summa jämfört med förra årets 2000 :D så dom är nu överförda på sparkontot tills jag kommer på något riktigt bra att göra för dom! ni vet ju att jag gillar att resa ;) hoppas ni andra också fick en rolig summa och slapp betala tillbaka något?! :)

happyhappy!

ska försöka plocka iordning lite i hemmet nu eller gå en promenad. jag lovar inget men jag funderar på't!


Kommentarer
Postat av: C

FÅR JAG SE VAD DU KÖPT DÅÅÅÅÅÅÅÅ! :)

2010-06-10 @ 16:24:37
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0