it's gonna be a bumpy ride

hallååå!!
vaaaarmt!
har nyss varit och solat och handlat sprit! så himla skönt och sola känner mig så blek! men gud så varmt det var, svetlana blev det! men de tar vi en dusch på snart :)

igår jobbade jag ju som sagt till 22 efter de blev de filmkväll hemma hos ponta och john med sandri :) skräck stod på schemat! john sov mest tror jag men vi andra höll oss vakna, men blev vi så rädda?! njaa kanske nångång men ingen av dom 2 filmerna vi såg var speciellt äckliga. såg bla the others trodde den skulle vara jätteläskig men nähädå, så vi kunde somna gott efter filmerna :)

sandra och jag började dagen med att sola och sen åkte hon hem, men snart kommer hon tillbaka igen för idag är det beachparty som står på schemat! skoj med fest, vet inte när jag var på det sist! så senare drar vi ut till mem och får se när vi kommer hem igen :D ruuligt!



nae hörrni nu ska jag decka i soffan ett tag så jag orkar festa heeeela kvällen/natten :)

puss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du emma . Dina läppar eju bara för ur härligt mysigt fina ju o ihop med dina smajlgropar smälter man lätt inom sig :)

2010-11-04 @ 12:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0