i know a place where the grass is really greener


hej i värmen! jaa just nu vet jag inte hur varmt det är ute men här inne är de hett!! har sovit i kanske 1 timma och vaknar helt svett typ, har fönstret öppet (trots att jag är själv) men hot här ändå!

kompade halv 2 idag, skönt! jag vet inte vad det är med mig har behövt tandpetare i ögonen både igår och idag, huvudet vill inte vara med mig! måste handa huvudvärkstabletter också! sommar = huvudvärk för mig! men nää nu ska jag inte gnälla :) jag har jobb och de är sommar! ge mig semester nuu!!

iaf snart blir jag upphämtad av syster vi ska ut till papi och fira zoe som blir 14 år, haha ser henne fortfarande som 7!! ska bli skoj och träffa papiii, kommer inte ihåg när de var sist <3



2 coolingar påväg mot gransjönös i lördags :)


underbar dag i varamon i söndags! de gillar vi stark!

 

 

sandri efter afron igår när vi käka bakad potatis på fräcka, mumsigt!

 

 

hörde jag alicante? alialicante! (alealejandro)

 

PUSS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0