all the right moves

fy fan, vilken dag! börjar som en helt okej måndag tills man kommer till jobbet.... alldeles för mycket kö som aldrig ville ge sig och alla samtal börjar i princip likadant: "Hej, jag har fått ett brev" alltså jag lovar hör jag det en gång till idag slår jag någon!!! läser dom inte brevet? är dom tröga? vad är de dom inte förstår? ååhh..... nej jag är inte bitter! måste bara avreagera mig lite.. vid kvart över 9 dog iaf kön och jag, bea och manne fick äntligen pusta ut en stund! sen fick jag skjuss hem, guld värt! hem och bara höra tystnad, sköööönt! men imorgon kör vi igen! på't barre!

här kommer 2 fina (läs fula) vimmelbilder som, togs på otten i lördags. varför ser jag alltid tjock ut för? jaa jag måste väl va lite breee då eftersom jag alltid ser ut som de på vimmelbilder. men vad gör de om 10 år när jag är supervältränad!!



mary och jag i väntan på shots!



erika, sandra, andreas och jag. tror de va andreas?! haha jaa här ser ni breeea jag!

nää imorgon är jag positivare
, behöver vila mina ögon nu. hoppas jag orkar en springtur i vrinneviskogen när jag vaknar skulle behöva göra av med lite energi i benen!

godnatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: C

Haha, du äää inte breee! Men du ser jäävligt brun ut! goooood foooor uuuuuuuuuu! :D ses snart eller? saknar ihjäl mig vilken sek som helst.

2010-07-26 @ 23:29:51
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: C

Haha, du äää inte breee! Men du ser jäävligt brun ut! goooood foooor uuuuuuuuuu! :D ses snart eller? saknar ihjäl mig vilken sek som helst.

2010-07-26 @ 23:30:23
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller med Carrobarro om det där me bree asså! Men vadå 10 år? fan vi är ju fit som pitt om säg 3 månader? :O ;)

2010-07-26 @ 23:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0