jävligt tråkigt

sitter här och känner mig negativ på något sätt. vad har jag gjort ikväll? lagat mat och kollat på the ugly truth, som iofs var rätt rolig. men ändå jag gör ju inget? är så rastlös så de är inte klokt.

jag vill gå till en uteservering och sätta mig och dricka en cider och prata och skratta medans solen går ner och de ändå är någolunda varmt ute. ge mig vår/sommar nu! de kan vara snö och kallt på julafton sen räcker det. känns inte som de finns lika mycket att göra på vintern, promenader lockar inte lika mycket heller..

kanske ska se en till film? nää jag vet inte.. ta ett bad? gå under jorden ett tag och hoppas att de händer något skoj när man kommer tillbaks kanske!

bläääääää....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0