januari

snart dags att duka fram frullen kanske? klockan är ju bara efter 1 nu.. men har varit vaken sen 11 så är rätt hungrig. sitter här och dunkar musik i lurarna medans H sover.

Igår var en riktig segis dag sov av och till hela dagen kändes de som och lagade mat, konstigt nog eller skönt nog var jag inte bakis så jag fick ont i huvudet eller så bara seeeeg så jävla seeeeeg.

imorgon blir de nog ikea hoppas jag ska inhandla lite nytt och skoj förhoppningsvis :) men vad den här dagen har att bjuda på vet jag inte ännu, kanske fest ikväll? går man ut såhär två dagar efter nyår? eller ska man bara göra något mys hemma? nää tåls att tänka på inte kväll riktigt än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0