snyggingar

PARTYBILDER


haha diggar musiken! carroooo är inte määä pådä?



snyggt assåååå



bejbisaaar :)



var vi på toan eller vart va vi? :P



en neger och ett fyllo HAHAH vem är vem??



Bilder från förfest nummer 2 som jag hitta hos lottan :D så jävla full jag var! jag kan inte annat än att le eller nästan skratta när jag tänker på igår, känns som de finns 100 saker som gör mig glad från igåår :) tror vi somna runt 6? hahah carro jag måste prata med dig snart så vi kan köra en resumé av kvällen!!

Kommentarer
Postat av: C

HAHAHAHHAHHHAHAHAHA, jag ser att jag var SÅ full som jag trodde.... Herreguud, my eyes! hahahah! Men kul så in i helvete hade vi! Vi kan prata sen, typ på admin eller ngt!? :D Call u! <3<3

2010-02-15 @ 09:46:11
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Williamlotte

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-01-27 @ 08:57:20
URL: http://williamlotte.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0