men tjena

faaan alltså!!

har precis varit på den underbara spinningen, med musik som tagga mig till tusen! körde hårt som fan och kände hur de värkte i benen men inget kunde stoppa mig!! haha sen när jag går av cykeln och ska stretcha jaa då kommer de flimmer för ögonen och benen vill inte bära mig, jahaa tänkte jag och dunkar ner i golvet för att flimret ska försvinna.... men nähädå.. men med en banan och vatten vart de bättre, men hatar sånt! pinsamt, folk kanske tror man är döömesig men de är jag inte ska ni veta. hade ju ätit både stadig lunch och pepparkakor ju, men nu är magen extra full efter maten och på torsdag är de afro!! taggaaaa!!!

när jag hade ätit så körde jag lite sit ups innan jag hoppade in i duschen :P hah jaanii.

ska hoppa i  säng snart imorgon är de utbildning 10-18 och sen lite jobb till 18.45. kommer säkert somna på utbildningen tycker de är skitjobbigt att lyssna en hel dag :P

hade bra!

Kommentarer
Postat av: C

Men idiot, du måste ju ta det lite lugnt!! Du kan itne bli sådär när inte jag är med och kan ta hand om dig.... Usch, blir ju orolig! SES SEN! <3

2010-02-17 @ 12:02:17
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: C

Nej men Emma, hon har missat att dem uppfunnit msn......

2010-02-17 @ 21:34:51
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0