why is everything with you so complicated


den här dagen blev inte alls som jag trodde.
jag skulle sola, ha tvättstugan och köra spinning. jag gjorde inget av det. hah! heeelt okej! vi kör en snabbisgenomgång på hur det blev istället.

jobbade till 14 precis som jag skulle. sen skulle jag och antti käka på pappa grappa de skulle bli min premiär men de var stängt.. så blev wok istället, asgott ändå! efter de gick vi till te och kaffe kompaniet så han fick sitt goda kaffe, själv tog jag en cola. efter en kortis så joinade carolin oss där och vi satt där ett bra tag innan de var dags att gå. antti gick hem och jag och carolin gick till paus där hon käkade sallad och jag skagenmacka (har ätit skiiitmkt idag)..

efter de så gick vi hem till linda, ååh vad hennes mage är stor och fiiin :) så gick hon, jag, carro och jossan och kollade på lägenhet. aaaasfin! en trea till c och j. hoppas dom får den! lovar den var jättejättefin!

sen bar de av hemåt så jag mötte upp holger så vi kunde dela upp en del saker som typ glas och sånt :) nu har han åkt hem, timpa hämtade honom och sakerna.

så nu är jag helt slut och har kollat på DH och nu cougar town.. sen sängen!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0