i'm crazy but you like it

idag var en bra dag på jobbet, okej vi hade massa kööö men de var helt okej för pengarna rullade in rätt så bra :) en annan asbra grej var att vi ska få börja ta samtal för nykunder på bredbandsbolaget! asbra. jag jobbar ju för glocalnet med nykunder, befintliga kunder, uppsägning och faktura, 4 skill alltså på samma företag och nu blir de ett nytt skill med ett nytt företag. skitkul för de innebär att provisionen kommer bli ännu bättre! och bredbandsbolaget är ju ett asbra företag så jag ser fram emot det! :D

en annan bra grej idag var min lön, jag trodde den skulle suga eftersom jag hade 1 obetald vecka när jag var i thai MEN jag fick långt över vad jag trodde så jag är jättenöjd :)

bra dag!
och jag tänker vara såhär glad tills jag somnar, mina dumma tankar ska inte få ner mig ikväll!


gårdagens:







Kommentarer
Postat av: Alexandra

snyggemma, du är så bra!

2010-12-21 @ 22:47:28
URL: http://sannaedens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0