do it like a dude

helgen har varit jättebra :) nu väntar jag på att snart bli upphämtad av malin och liea, vi ska en sväng till mami. och imorgon ska jag på lucia, ska bli skoj och se min skruttunge i ett luciatåg :)

iaf julbordet på jobbet var gott, jag hade inte så höga förväntningar så blev positivt överaskad. bra skit! sen blev de systemet och pizza med becca som sagt, sen kom alexandra hit också tills de var dags för mig och b att åka ner till grand där de var julfest. de var riktigt trevligt där och när de var över mötte vi upp alexandra och mellanlandade en stund i jockes studio innan vi gick till grand. 50+ va? och dansband? haha men de var skoj där ändå och när alla andra ville gå till hugo/otten så ville inte jag de, klockan var ändå ganska mkt, så gick åt andra hållet!


gårdagen gick åt åt sömn och mat :)  helt okej, skulle handlat julklappar men sköt upp det till veckan slutar ändå klockan 2..


nu får ni en bild från förra helgen innan sandris party :) tog inga kort i fredags!



nä frulle nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0