you're driving me crazy, you're lookin' amazing

den här helgen har det varit augustifesten och jag har haft det jättebra! det blev fest såklart och lite bilder tog jag allt :) torsdags var det rixfm festivalen, fredag utgång hugo och lördag även utgång hugo där. idag - bakisdag!

jag är nöjd med helgen hade jätteskoj! och nu kör vi nya tag för på onsdag drar jag till alicante, spanien. underbart!!!!


helgens bilder:


torsdagens:



fredagens:












lördagens:

sleeeteeen!






























avslutar med en riktigt snygg närbild på min snygging! blev inte mkt mer bilder var dålig med kameran men lite blev det iaf :)


imorgon är det måndag och just de jag behöver inte gått upp tidigt för jag har semesteeeer! hihi kul! :)

hoppas ni också haft en jättebra helg :)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0