so dance, dance, like it's the last, last night of your life, life

igår var de fest! firande av min underbara semester!! blev förstfest här. H och grabbarna var här och sen så kom carolin hit, alexandra och hennes brudar och sen kom sandri förbi en kortis också :)

sen tog vi taxin ner till hugo och dansade lite, var lite sociala och satt på bänken :) jag hade skoooj!!!

idag mår jag heeelt okej!
trött men annars bra. har tvättstugan och är duktig så känns bra. ska snart ringa sandrabus och se vart vi tar vägen ikväll, jag är inte omöjlig för fest idag men, man lever ju faktiskt bara en gång!

seriösa tjejer först!











bästa bästa <3

Hoppas ni har en lika bra helg som mig :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0