party like a rockstar

gårdagens

 

jag men de vart ju fest igår med!! idag är jag sliten som fan men helt klart värt de för jag hade skooj och jag haft en riktigt bra helg :)

 

igår blev de förfest hos ponta och john med sandra, maria och john. blev lite biljard, ölspel, shots och dans ;P glömde både paraply och jacka däär! sen åkte vi till hugo där vi stod i kön ett tag tills vi inte orkad längre den var verkligen skiiiiiitlång!! så jag, sandra och mary gick till trappan :) jag hade skoj trots att de var inte riktigt min stil där och musiken var väl inte bäst så gjorde vi det bästa av situationen och var coola ;D

 

sen blev de efterfest för min del och jag tog taxi hem vid halv 6!! :) så idag är jag trött, sliten och bakis! har haft huvudvärk men den är borta nu :) efter OTH blir de bakismat!!

 

och imorgon behöver jag inte ställa klockan för att gå till jobbet för jag har semester, underbaart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0