panta meera

alla som har varit hemma hos mig kommenterar alltid detta när dom kommer in till mitt kök. så jag tänkte även dela med mig av detta i min blogg. nämligen min pant! titta bara så mkt! räkna påsarna om ni vill och orkar ni inte det så är det 12 st fina påsar med pengar..

vet inte hur detta började och vet inte varför jag inte pantat, skulle tippa på lathet men nu börjar det nästan blir för mycket. har fått flytta på köksbordet för att det ska få plats. haha! så idag tänkte jag tvinga med mig sandra och handla och då även panta några påsar, alla kommer ju aldrig gå men tänk bara om 4 försvinner? vilken lättnad!

haha självklart ett inlägg för alla som är intresserade av min pant!


Kommentarer
Postat av: C

Det var ju kanske inte en dag för tidigt! Jag hurrar för att jag slapp bli den du tvingade med dig.... ;)

2010-08-24 @ 23:45:34
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0