let's make these people move


idag slutade jag halv 3, så himla himla skönt! har inte slutat såhär tidigt på jag vet inte hur länge :) så jag har njutit av varje sekund sen jag kom hem genom att sova :) somnade inte förän vid 1 igår typ! så nu har jag käkat en macka och vid halv 7 blir de träning, taggad! idag står core och step på schemat, förra gången var det verkligen skitjobbgt! får se om det blir de igen :) man kan ju hoppas ;) nä okej något något mindre jobbigt kanske då jag nästan svimmade sist! men idag är magen mer full :)

hoppas ni mår bra?!
vädret är ju verkligen inte på topp längre.. världens dimma när jag vakade imorse och grått och tråkigt. sommaren är väl inte över än? när jag fyller år ska de vara megasommar :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0