jag minns varenda scen ifrån vår film

godkväll mina kära!
gjorde nyss en liten uppdatering på bloggens utseende, känns bättre :) vad tycker niii?!

blev en tupplur idag också efter jobbet men sen var de dags att träna och de var core och afro som stod på schemat. ruuligt vare och jobbigt! magen känns lite tightare efter 2 dagars core ;) men de är nog bara tillfälligt som vanligt ;)

men nu händer inte mycket, jobb imorgon! näst sista dagen innan semester och ingen är lyckligare än jag! systeryster ringde förut också och sa att dom kanske skulle till kolmården på tisdag, så håller alla mina tummar att det blir av och att vi åker dit för självklart vill jag följa med :) så himla mysigt!

och imorgon har jag en dejt med min bästis, bion blir nog av den här gången ;) hoppas på lite god mat också och solning!!

nu ska jag dunka musik en stund till sen ska jag mysa ner mig i sängen och ställa klockan på 06.00! SKOJ!

pusspåer!


Kommentarer
Postat av: Bella

bloggen blev jättefin :)

2010-08-04 @ 23:01:44
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emma då :) nu har du allt lycktas igen ju :) .. bloggen o heddern blev ju alla tiders kanoners fiin ju .. Men din blogg skulle ju faktist vara fin hur den än såg ut ju :) för det eju änndå du som gör bloggen till vad den är ju :) ..



kraaam

2010-08-05 @ 09:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0