i wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time

hej hörrni, de regnar! känns sådäär... något annat som känns sådär är min hals och min nacke. de vill inte bli bra! fick hoppa över springandet idag med pga det så blev städ istället, lite träning i de ju?! måste nog snart ringa till farbror doktorn om det inte blir bättre. men jag är ju en sån som aldrig går dit eller ringer. superwoman you know!!

har precis filat naglarna och ska snart måla dom så just nu hänger jag lite med lars och melissa (winnerbäck och horn), känns rätt bra faktiskt ligger och tänker på allt möjligt, men är seg! har 2 bakisgrabbar i vardagsrummet som kollar på dålig film så har stängt in mig i sovrummet. Pizza har dom ätit också, inte gott kände jag som nyligen borstat tänderna!!

nä fram med nagelacket!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0