hold my hand

jag hade en jättebra fredag med fest med massa brudar. jag hade en jättebra lördag med födelsedag och kräftskiva.

jag hade en mindre bra söndag med kalas (kalaset var jättebra) då vi fått reda på att en kille, 18 år, som var på kräftskivan hade dött i en bilolycka. det var och hans kompis (som överlevde) och i andra bilen ett 65-årigt par, dom 3 klara sig men alla är på sjukhus. så jävla sorgligt. fan ska folk fylleköra för!!!!! det var han som fyllekörde som dog..

och idag är ingen bra dag heller jag är arg pga privata saker och för bara någon timma sen fick jag reda på något annat inom familjen som gjorde mig väldigt ledsen... det här är inte alls en rolig dag..


jag har precis sprungit av mig massa aggressioner och förvirring, men blev inte så mycket klokare. nu ska jag bada och se om jag kan lugna ner mig!

inget roligt inlägg jag vet. men jag kommer med update på fredag och lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0