baka liten kaka

idag har jag varit så himla himla duktig och bakat :) bakade 2 av 3 saker sköt upp bollarna till imorgon när jag vaknar vart helt slut av drömmarna och kolakakorna :) dom blev jättegoda jag gav mig själv godkänt och carolin har också gett mig godkänt :) muuums! ska bjudas på på söndag när mitt kalas är :)

 

snart ska vi gå och sooola lite, behövs om jag säger så! blekast i stan?! njaa men nästan :) för ni kommer väl ihåg att ingen är blekare än JS?!

 

blev lite stökigt i köket:)



kolakakor och drömmar

 

sen ikväll ska vi se dear john, älskar den filmen, har sett den förut och jag tjöt genom i princip hela filmen!! så braa så sorglig!! måste ni se om ni vill gråta lite :)

 

hare bra, puss!


Kommentarer
Postat av: Bella

hahahaha jag kommer ihåg att ingen är blekare än JS!!!! :D kakorna ser asgooooda ut! hoppas din födelsedagshelg blev lyckad? :) <3

2010-08-16 @ 09:25:26
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0