alialicante

idag lyser solen här i stan! härligt :) man blir så mkt piggare av det! men egentligen så skiter jag i vädret iaf för jag sitter och kollar in vädret i alicante för veckan eftersom jag och sandri åker i övermorgon! shit måste skriva packlista och förbereda?! haha tror inte jag fattat att vi ska åka! ska bli så himla skönt!!

 

vad tycker ni? ser väl helt jävla underbart ut?! :D

 

 

verkar hur mysigt som helst också. vi ska ha det underbart! sola, dricka gott, äta gott och ha de bäst :D ååh nu längtar jag massa!


puss påer som ska vara i sverige hela veckan ;D

Kommentarer
Postat av: cicci

Guud så himla häärligt att åka iväg till solen dåå :-) aavis!! Hehe

2010-08-23 @ 21:21:19
URL: http://annaceciilias.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0