fly like you do it like you're high

var är solen? ville ju gå ut och gå promenad innan frukosten men när de är så grått och tråkigt ute så blir man inge sugen... sså fick bli mys i soffan med frukost och tv :)

nu är tvättstugan i full gång och jag ska hoppa in i duschen tänkte jag. ska en sväng på stan och sen träffa carolin som har noll röst idag! så vi får väl sms varandra istället för att prata.

hah har suttit och tittat på gamla bilder under tiden jag skrivit här också haha hitta en rolig bild på johanna och mig:

 

haha i know you want me!! haha så jävla snyggt alltsååå!

 

många roliga bilder och många roliga minnen :)

 

nää nu måste jag hoppa in i duschen annars kommer jag aldrig iväg. trevlig lördag snyggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0