långledigt

nu har min långhelg börjat! jobbar inte förän måndag igen :) underbart underbart! de dåliga är dock att jag inte har några speciella planer?! ska träna imorgon men sen dåå?? ååh kommer bli rastlös om inget händer men jag ska höra mig för lite så händer säkert något tillslut hoppas jag  :) tycker carolin kan bli frisk också!

jobbat idag då som sagt, guu så segt de va men jag höll ut inget komp, starkt jobbat med tanke på att jag nästan var själv kvar i mitt skepp tillslut! men jag hjälpte ju jonas att hitta sina 5 fel på finn fem fel iaf! jag åkte direkt till gymmet och körde core, härligt men fick ju inte ut all energi så gick hem åt en macka och vänta en stund sen drog jag tillbaka dit och körde afro :) dom trodde jag skulle sola men nähähdå träna igen, janne bara men va inte du här och träna nyss? johodå men all energi måste ut!!

jag få en sån kick av att träna man somnar så gott man blir piggare man mår bättre och jag hoppas att kroppens form blir bättre också ;) är de bra väder imorgon blir de nog strömmen innan frulle, vi får se.

något bra på tv idag?
nävaa.. få underhålla på annat sätt dvs datorn kanske finns något 90210 avsnitt jag inte sett?..

hej!

Kommentarer
Postat av: C

Jag är på god väg nu! Mår redan bättre! :) saknar dig!

2010-04-09 @ 12:29:15
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0